نرم افزار وکالت و مدیریت دفتر وکلا نرم افزار وکالت عارف رایانه، سیستم اتوماسیون اختصاصی برای وکلا میباشد و توسط آن میتوانید عملیات پذیرش و تشکیل پرونده برای موکلین، وقت دهی، دریافت و پرداخت و امور اصلی دفاتر وکالت را به راحتی انجام داد. با تعریف و طبقه بندی انواع پرونده در این نرم افزار میتوان هر گونه مرکز حقوقی یا پروندههای دادگاهی، انواع وکالتنامه و قرارداد را توسط این سیستم مدیریت نمود. مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و … از سایر امکانات این نرم افزار میباشد. نسخه اصلی این نرم افزار، علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان جهت ارسال پیامک به مراجعین عرضه میشود.•
محصول خریداری شده، از تاریخ خرید به مدت پنج سال دارای خدمات پس از فروش میباشد.
دستیار وکیل نام نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت دفتر وکالت و سایر مراکز حقوقی تولید شده است. این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پروندههای حقوقی موکلین و صورتحساب ایشان را در سیستم ثبت کرده و با دسترسی سریع و دقت بالا امکان مدیریت آنها را برای وکلا و مشاورین حقوقی فراهم میکند. در نرم افزار چک نگار، هر مدیر یا کاربر میتواند با توجه به نوع دسته چک خود، اطلاعات حساب جاری خود را در سیستم تعریف کرده و با توجه به نوع بانک، اطلاعات چک را با فرمت مخصوص، بر روی برگه چک چاپ نماید. طوری که قسمتهای مربوط به مبلغ، تاریخ ، در وجه و … که قبلا به صورت دستی و سنتی نوشته میشد، توسط قلم زیبا و خوانا چاپ میگردد. . نرم افزار مدیریت دفتر وکالت دستیار وکیل دارای بیش از 6 سال سابقه اجرایی در بسیاری از مراکز حقوقی میباشد و در حال حاضر ویرایش 2016 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمتهای جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد. . برنامه دستیار وکیل با توجه به امکانات و کیفیت این محصول دارای قیمت مناسب بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیتهای جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است. . .
امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و وکیل به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
امکان تهیه گزارشات متنوع از پروندههای موکلین صورتحساب، چکهای پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامکهای یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان